onsdag 6 juni 2007

Gratis är gott!


Tog en provprenumeration på nya tidningen Modette för en tid sedan. Insåg redan efter första numret att det inte var något för mig, jag är för gammal för den!!

Just nu har jag inte någon favorit tidningen. Fru L och jag har diskuterat om att vi vill ha en tidning för oss mellan 25 och 35 med bra modereportage, inredning, mat, kultur och litteratur. Kan ingen starta en sådan tidning? Jag lovar att jag kommer att köpa den!

Åter till Modette. Det positiva var att jag fick två premier; ett läppglans och en handkräm båda från Clarins. Läppglansen skall enligt deras hemsida ge läpparna ”a sexy subtle shine”. Jag har inte märkt något särkilt förutom att det luktar sockervadd och eftersom jag älskar sockervadd är jag nöjd, men jag lovar att rapportera om resultatet.

Fru J

Inga kommentarer: