måndag 26 november 2007

Fru L lever fortfarande...

I brist på inspiration gör jag samma lista som fru J.

ALLMÄNT.

1. Vad heter du?Fru L

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? är faktiskt ganska nöjd

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?Vet inte.

4. Vilket stjärntecken är du? Öööh... Vattuman

5. Vilken årgång är du?79:a.

6. Var bor du? Kungliga hufvudstaden

7. Bott utomlands?Ja

8. Flyttat antal gånger? För många!

9. Var skulle du vilja bo?Jag är väldigt nöjd för tillfället, men om jag får drömma så skulle det antingen vara ett stort gammalt hus på landet eller en sekelskiftesvåning mitt i stan.

10. Yrke? Präst

UTSEENDE.

1. Hur lång är du?168 cm

2. Hur mycket väger du? Inte en aning!

3. Hårfärg och frisyr? Mörkblont med ljusa slingor i en kort assymetrisk pagevariant.

4. Ögonfärg?Gröna

5. Mest nöjd med?Mina ögon

6. Minst nöjd med?Min hy.

7. Skostorlek?38,5

8. Glasögon? sällan, men alltid linser.

9.Har du några piercingar/tatueringar?Hål i öronen.

FAVORITER.

1. Filmer? Timmarna

2. Låtar? Just nu, Anders Widmarks psalmimprovisationer på Piano

3. Årstider?Har alltid sagt höst, men ändrat mig till vår, Jag behöver ljus!!!!

4. Mat/dryck?Vällagat med njutning/mineralvatten och rött vin.

5. Djur?Hundar och katter.

6. Färg?Svarta kläder och blått och vitt hemma

7. Parfym?Happy från Clinique och Crabtree and Evelyn Rose

8.Tv-program?Cityakuten

9. Sysselsättning?Jobba, laga mat, läsa, promenera

KLÄDER.

1. Vad använder du just nu för jacka?Svart figursydd kappa med knytskärp.

2. Vad använder du just nu för skor?Just nu har jag inga skor på mig men annars blir det helst stövlar.

3. Favoritfärg på kläder?Ofta svart.

4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?Vad som helst eftersom jag fortfarande sitter i morgonrock...

5. Favoritaffärer? In Wear, Part Two, Hobbs.

6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?Väldigt olika

7. Vad har du för byxstorlek? 38

8 Vad har du för tröjstorlek?38/small

BLANDAT.

1. Vad heter din morfar?Han är död, men hette Natan.

2. Var har du i din jackficka just nu?Lite skräp och SL-kort.

3. Vad är du beroende av?Gud, makenoch sömn.

4. Vilket land kommer du i från?Sverige.

5. Vad tror du på? Gud

6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?Kristendomen

8. Vad köpte du senast?Ska handla julklappar hela eftermiddagen

9. Har du nåt husdjur?Nej.

10.Vad bor du i?Bostadsrättslägenhet.

PRYLAR.

Plånbok: Gammal sliten som behöver bytas ut, men jag har himla snygga väskor!

Tandborste: EL-tandborste.

Smycken: Alltid vigselringar och pälor i öronen.

Solglasögon: Stora brunsvarta

Underkläder: Oftast svart.

Inga kommentarer: