tisdag 20 november 2007

Uttråkad!

Jag vill inte var sjuk längre! Har av och till varit sjuk i två veckor nu. Jag har tittat på alla avsnitt av Sex and the City, druckit flera liter te och legat under en yllefilt i flera timmar, trots det blir jag inte frisk!

För att pigga upp mig antar jag en utmaning från storasystern i vassen.

ALLMÄNT.
1. Vad heter du?
Fru J
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
När jag var liten vill jag heta Edla Regina, eftersom min farfars farmor hette så och jag tycket att lät så fint
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Vet inte.
4. Vilket stjärntecken är du?
Jag är egentligen emot stjärntecken. Skytt.
5. Vilken årgång är du?
79:a.
6. Var bor du? S
Stockholm
7. Bott utomlands?
Ja
8. Flyttat antal gånger?
3-4 gånger
9. Var skulle du vilja bo?
Jag bor fantastiskt bra men om jag får drömma skulle jag vilja bo en en "våning" i Lärkstanden i Stockholm.
10. Yrke?
Administrativ handläggare

UTSEENDE.
1. Hur lång är du?
172 cm
2. Hur mycket väger du?
Lagom.
3. Hårfärg och frisyr?
Brunt som är klipp lite som Amelie från Monmartre.
4. Ögonfärg?
Bruna
5. Mest nöjd med?
Min längd och vikt.
6. Minst nöjd med?
Min hy.
7. Skostorlek?
38,5
8. Glasögon?
Ja.
9.Har du några piercingar/tatueringar?
Hål i öronen.

FAVORITER.
1. Filmer?
Mitt Afrika
2. Låtar?
Bach just nu.
3. Årstider?
Höst.
4. Mat/dryck?
Vällagat/mineralvatten.
5. Djur?
Hundar.
6. Färg?
Rött och svart
7. Parfym?
Freesia från Crabtree & Evelyn
8.Tv-program?
Vet ej.
9. Sysselsättning?
Jobba, laga mat, pyssla.

KLÄDER.
1. Vad använder du just nu för jacka?
Grå duffel från M&Q
2. Vad använder du just nu för skor?
Just nu har jag inga skor på mig men annars blir det stövlar.
3. Favoritfärg på kläder?
Ofta svart.
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Vanliga kläder, eftersom det skulle innebära att jag var frisk och på jobbet.
5. Favoritaffärer?
Hobbs på Nybrogatan.
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Olika men oftast för mycket.
7. Vad har du för byxstorlek?
36/38
8 Vad har du för tröjstorlek?
36

BLANDAT.
1. Vad heter din morfar?
Han är död, men hette Sten.
2. Var har du i din jackficka just nu?
En reflex och SL-kort.
3. Vad är du beroende av?
Gud, Joakim och te.
4. Vilket land kommer du i från?
Sverige.
5. Vad tror du på?
Gud och jesus.
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Kristendomen
8. Vad köpte du senast?
Antaligen något dyrt.
9. Har du nåt husdjur?
Nej.
10.Vad bor du i?
Prästgård.

PRYLAR.
Plånbok: Svart från Rizzo.
Tandborste: EL-tandborste.
Smycken: Alltid vigselringar och pälor i öronen.
Solglasögon: Svarta med slipade glas.
Underkläder: Olika.

1 kommentar:

Miriam W Klefbeck sa...

Hej fru J! Hoppas du snart blir frisk igen. Annars har jag två säsonger Grey´s Anatomy om du behöver!
Kram från fru K