onsdag 8 augusti 2007

Lista

På uppmaning publicerar jag den här listan

1. Vilken svordom använder du mest?
Järnvägars

2. Äger du en iPod?
Nej

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.45

4. Hur många resväskor äger du?
Två

5. Använder du flip-floppar?
Nej

6. Var köper du dina matvaror ifrån?*
Maxi i Solna

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja.

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Stolthet och fördom, maratontittade på alla avsnitt i lördags. Men det kanske inte räknas eftersom det är en tv-serie.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Min bästa vän - maken.

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hobbs kläder

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, när jag inte sorterar mina papper.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Visor från vinden, Sofia Karlsson.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Jag har ingen koll på musik.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
Jag tror inte det.

16. När var senast någon stötte på dig?
Måste var ganska exakt sex år sedan därefter har jag inte märkt om någon gjort det.

17. Vad åt du till middag senast?
Risotto men ungsrostade rotsaker.

18 Använder du huvtröjor?
När ingen ser mig.

19. Kan du vissla?
Nej, fast alla tror det men tanke på mitt namn!

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Maken.

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg-och-dal-bana

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Så är det nog.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
På julafton men annars väldigt sällan.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort!

26. Hur många syskon har du?
Tre

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
SOS och Pretty Woman

30. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Den där boken som Lönnebo och Sjödin skrivit

31. Tycker du att du är attraktiv?
Brukar inte fundera över det.

32. Vad är du allergisk mot?
Grape

33. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

34. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Carl, kanske

Inga kommentarer: